Dat dus ja; dat het april is en de hagel komt met bakken uit de lucht. Koud dat het was de afgelopen twee weken😳 Te koud, en aangezien ik mijn winterkleding helemaal zat was, was het tijd voor wat nieuws!

En wat warms in mijn geval want ik ben een kouwkleun. Ik ben wat dat betreft echt in het verkeerde land geboren. Geef mij maar liever temperaturen van minstens boven de 20 graden.

Maar dat warms kwam helemaal goed met deze super gave trui! Ik had nog wat heerlijke sweater stof liggen en kon me zo nog lekker uitleven op mijn naaimachine.

Het patroon is van Ki ba doo de Malou trui, en ik vind hem super 🙌 wat een zalig model en zo makkelijk te maken! De trui heb ik zelf 4 cm langer gemaakt omdat ik van lekker lang hou.     

Ook heb ik geen naadwaarde aangehouden, ik wilde hem namelijk niet te wijd maken.                        

De capuchon heb ik extra versiert met stukjes leer afkomstig uit een leren knielap. Super makkelijk en geeft gelijk een extra leuk detail. Ik koos verder voor een stoer koord en grote nestelringen. 

Het model valt goed op maat en de truien zitten heerlijk! Er komen zeker meer, voor nu even niet want we blijven hier hopen op mooi weer. Dus de zomershirts gaan de komende weken over de naaimachine😁

