Kerst en oud & nieuw, we hebben het er maar druk mee. Zeg het in combi met een kerstvakantie en je hebt als moeder niet zo heel veel quality time meer over🙄

Maar ondanks dat zijn we aan de slag gegaan en hoe leuk is het om je eigen genaaide werkjes op te leuken met de cameo. De flex en flockfolie lagen hier al een tijdje te wachten en mijn tiener al een tijdje op een echte minecraft shirt😬

Ik ben nog steeds zeer fan van de freya kroodie trui van Finnleys. Het is super makkelijk te maken en je kan het makkelijk combineren. Naast de freya trui heb ik de hooded vest van Brindille & twig gemaakt. Ook deze was echt makkelijk om te maken en stond enorm cute bij mijn jongste zoon! Hoe leuk zijn ze geworden👍

Aangezien ik de blije eigenaar bent van cameo silhouette en een hittepers, heb ik ze makkelijk kunnen uitsnijden en mooi erop kunnen persen. Zeker mijn tienerzoon was zeer blij met zijn minecraft trui👌

Geen cameo ? Geen paniek! Zie hier onder twee links hoe je zelf makkelijk flock of flexfolie kan uitprinten en op je kleding kan strijken. 

Wat is flock ?

Tips flock en flexfolie

Het bestand met de beer op de fiets hoop ik spoedig hier te kunnen delen! 

